♥ Pay Attention ♥

This blog 100% copyright by nies fana .
If feel this blog nice, cute, funny, do like this .
Copycat do not allowed here .

kau jaad !

hari niy , pagi niy . aku texting dgn dia . dia cite sume psl ***n . aku pum mcm tkejut gile kop dengo cite tuh . ukan ape lha just tasangka gile yg ***n tu sejaad tu . omaigad . tasanke aku penah dudoq , kongsi cerita , gelak gelak and hampir nangis dgn oam sejaad tu . grr , menyesal gile dpt jumpe ***n . dye ta macam oam yg aku kenal aww .


sedeh gile bhaii ! kau ckp oam tu yg jaad tp kau sndiri yg uad cmtu enh ? wei . aku arap snad kau dpt brubah aww . kononnya kau tu baik mcm malaikat la kan ? tp kau ni syaitan bertopengkan manusia ? omai . okayy , enough . sampai sini je kop ite kawan . BYE betrayer . kau dgn sume cite bodoh kau boley gi bela . bye !